FAQ

Często zadawane pytania

Płatności

W Urban Pulse oferujemy wiele bezpiecznych metod płatności:

  • BLIK
  • Karta debetowa i kredytowa (Visa, Mastercard)
  • Apple Pay i Google Pay
  • PayPal
  • Szybki przelew online przez Przelewy24

Wszystkie płatności są przetwarzane w pełni bezpiecznie przez Stripe / Shopify Payments, co zapewnia najwyższy poziom ochrony danych i bezpieczeństwa.

DOSTAWA

  • InPost Paczkomat: 9,99 PLN
  • Dostawa kurierska do domu: 17,99 PLN

Darmowa dostawa do paczkomatu od kowty zamówienia 250 PLN

Zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 15:00 wysyłamy tego samego dnia.

Czas dostawy to zazwyczaj 1–2 dni robocze.

Jeśli minęły 2–3 dni robocze, a paczka wciąż nie dotarła, napisz do nas na adres

Paczka będzie czekała w paczkomacie przez 2 dni. Jeśli nie odbierzesz jej w tym czasie, zostanie odesłana do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze. 💜

Zwroty

Zwroty są darmowe. Wystarczy rozpocząć proces zwrotu w zakładce zamówień.

Dokładna instrukcja znajduje sie tutaj

Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu dokonamy zwrotu środków tą samą metodą płatności, którą użyto przy zamówieniu.

Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu.

Po zarejestrowaniu i przetworzeniu zwrotu zwrócimy środki.

Proces zajmuje zazwyczaj do 10 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.

Wymiany realizujemy jako zwrot + nowe zamówienie.

Po prostu odeślij niechciany produkt i złóż nowe zamówienie na wybrany artykuł.

Reklamacje

Jeśli Twoje zamówienie zawiera błąd, napisz do nas na adres shop@urbanpulse.pl.

Naprawimy sytuację jak najszybciej — oczywiście koszty przesyłki pokrywamy my. 🤝

Jeśli otrzymasz produkt z wadą, napisz do nas na shop@urbanpulse.pl.

Szybko zajmiemy się problemem i wyślemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze. ⚡